Its already 12.11am but i don't know why mata sangat segar.Maybe sbb minum nescafe siang td.
Hello everyone! Hello juga kpd habuk2 bersawang. Kerajinan untuk update FB and blog dah berada di tangga terbawah dalam senarai priority. My friend asked me why its hard for me to update my FB or atleast rajin2kn diri dgn whatsapp dan sebagainya. Jawapannya satu. Malas. I know. Lame reason.But honestly i prefer to spend my free time by doing other things. *blame hormon yg nk meningkat 26 ni*
By the way, Had the greatest short trip to Kelantan last week. Apart from my friend's wedding, its kinda 'melarikan-diri-dari-kl' time..Hehe.Obviously biler pergi kelantan memang xboleh nk diet.Sangat Rugi. Me and Sheza menghabiskan most of our time thinking about makan, spending time for makan and talking about makan.How cool is that?hehe
Fyi, the one who got married was my uni-friend Lyn. Her wedding was beautiful. Foods sangat melelehkan saliva. Both pengantin sama2 cantik dan hensem.I bet they gonna have pretty babies.
Bila tgk senarai undangan perkahwinan yang menunggu this year rasa mcm scarry plak.You know why?because i havent done anything yet for my wedding. Apart from fixing the date, nothing else.Macam mana x seriau?hehe..
I think im off to sleep now. Here are some pics taken during my friend's wedding. Love everything about her wedding!=0

Princess of the day.Sangat Cantik.Titik.

Me & Sheza.Tgk muka dia glowing muka tgh bercinta=)

I love how she decors the guest book's table.simple yet nice.All D-I-Y.sape bilang barang mahal saje cantik?

Cool props
Ok.Maafkan kebatakan saya.hehe

See.Told ya.Pretty babies coming soon.Sangat Secocok!

No comments:
Post a Comment